PREMIATI
Al concorso sono pervenuti complessivamente 5 filmati, così suddivisi per categorie:
Under 18: 3 video
Over 18: 2 video
La giuria, composta da Norma Zani e Gaetano Benčić, dopo aver preso visione dei lavori pervenuti, ha deciso come segue:
CATEGORIA UNDER 18
1. PREMIO: Un'Isola magica - bambini del gruppo di cinematografia della CI “Pasquale Besenghi degli Ughi” Isola
Motivazione: Magie ed effetti speciali tra le vie di Isola per conoscere il passato e comprendere il futuro, un modo divertente ed interattivo per conoscere la storia e la cultura.
2. PREMIO: I love you - SE Vincenzo e Diego De Castro Pirano, sez.periferica Sicciole – V classe
Motivazione: Un video a misura di bambino: le idee e le proposte dei bambini realizzate e presentate interagendo con letterati, musicisti, artisti del territorio.
3. PREMIO: Making San Pelegrin – Alex Ćetojević, VI classe, SEI “Galileo Galilei” Umago
Motivazione: Come rideimo quando lavoraimo...la naturalezza e la semplicità dei bimbi messe in primo piano.
CATEGORIA OVER 18:
1. PREMIO: El paradiso de Virgilio Giotti– Claudio Sepin
Motivazione: La casa di Giotti e le poesie "La porta serada" e "El paradiso", di presa immediata, diretta e toccante che riporta nostalgicamente con la mente ai tempi che furono.
2. PREMIO: Comovite con mi– Marko Radolović
Motivazione: Simpatia e divertimento in un'intervista davvero sui generis.
L'Unione Italiana, in colaborasion e con el patrocinio dela Cità de Buie, dela Region istriana, del'Università popolare de Trieste, bandisi el
5. Concorso video in tel ambito dela manifestasion
El scopo del Festival xe quel de valoriʃar l'istroveneto che rapreʃenta una espresion sai importante e significativa che meti insieme la realtà de tre Stati: Italia, Croasia e Slovenia.
REGOLAMENTO
- El concorso ga come scopo quel de documentar in istroveneto un momento de la storia pasada o preʃente. I video che ne mandè no ga limiti de genere (documentario, intervista, fiction e quel che volè). El tema xe libero. Le opere che no xe in istroveneto no sodisfa i criteri del concorso e le xe automaticamente fora.
- El concorso xe verto a tuti, solo no ai profesionisti, e ga do (2) categorie:
- a) Categoria soto i 18 - under 18 *
- b) Categoria sora i 18 - over 18 *
* ani fati (compiudi) al momento dela scadensa del concorso.
- Se pol mandar al concorso un masimo de tre video de masimo tre minuti! Ciolemo sia lavori de grupo che quei fati de un autor solo.
- I video va carigadi su Youtube e dopo biʃogna andar sul sito uficiale del Festival www.istroveneto.com e meter tuti i dati in tel modulo de adeʃion. Chi che no meti i dati in tel modulo online xe fora del concorso!
- El concorso xe verto de meʃogiorno (ore 12) del 15 febraio ala meʃanote (ore 24) del 15 aprile 2016. I video e i moduli che ne riva oltra la data de scadensa no li vardaremo gnanca.
- I lavori sarà valutadi de una 'poʃita giuria nominada dal’Unione Italiana e come diʃi lori: cusì xe! Per ogni categoria podarà eser dadi un primo, un secondo e un terso premio. La giuria podarà anche decider de dar un masimo de due “mensioni.”
- I più bei lavori sarà premiadi quando che sarà la Serimonia de premiasion che sarà in tel meʃe de giugno 2016.