Concorso Video 2017

PREMIATI

Al concorso sono pervenuti complessivamente 17 filmati, così suddivisi per categorie:
Under 18: 16 video
Over 18: 1 video

La giuria, composta da Norma Zani, Marko Voštan e Stefano Antonini, dopo aver preso visione dei lavori pervenuti, ha deciso come segue:

 

CATEGORIA UNDER 18

 

1° PREMIO: Che bestie a Sissiole

Guarda su YouTube

Motivazione: Storia divertente che non scade nel banale, notevoli le doti interpretative dei ragazzi, sciolta la recitazione; montaggio e colonna sonora impeccabili.
AUTORE: Gruppo di animazione e cinematografia di Sicciole – SEI “V. e D. De Castro” Pirano, sezione periferica di Sicciole

2° PREMIO: Pescatori piranesi

Guarda su YouTube

Motivazione: storia di tradizione del territorio ben elaborata in fase di post-produzione, bella l'alternanza tra fantasie e raffigurazioni delle stesse.
AUTORE: Gruppo di animazione – SEI “V. e D. De Castro” Pirano

3° PREMIO: La mia isola

Guarda su YouTube

Motivazione: racconto carino che valorizza al massimo la propria città vista con gli occhi di una bimba, perfetto il binomio tra narrazione e immagini.
AUTORE: Gruppo di cinema – CI “P. B. degli Ughi” Isola

Menzione: Gallesano Tg regionale

Guarda su YouTube

Motivazione: storia di tradizione del territorio dalla narrazione fluida, pregevole la naturalezza dei ragazzi nel raccontare le loro tradizioni.
AUTORE: Classi inferiori de Galesan – SEI "G. Martinuzzi" Pola

Menzione: Ragazze vs ragazzi

Guarda su YouTube

Motivazione: storia simpatica, molto accattivante la spigliatezza degli interpreti.
Lucia Bufardeci & Matea Korenika – SEI “Galileo Galilei” Umago

 

CATEGORIA OVER 18

L'unico lavoro pervenuto non risulta conforme alle norme del Regolamento.

 

 


 

L'Unione Italiana, in colaborasion e con el patrocinio dela Cità de Buie, dela Region istriana, del'Università popolare de Trieste, bandisi el

 

6. Concorso video in tel ambito dela manifestasion


El scopo del Festival xe quel de valoriʃar l'istroveneto che rapreʃenta una espresion sai importante e significativa che meti insieme la realtà de tre Stati: Italia, Croasia e Slovenia.


REGOLAMENTO

  1. El concorso ga come scopo quel de documentar in istroveneto un momento de la storia pasada o preʃente. I video che ne mandè no ga limiti de genere (documentario, intervista, fiction e quel che volè). El tema xe libero. Le opere che no xe in istroveneto no sodisfa i criteri del concorso e le xe automaticamente fora.
  1. El concorso xe verto a tuti, solo no ai profesionisti, e ga do (2) categorie:

      • a) Categoria soto i 18 - under 18 *
      • b) Categoria sora i 18 - over 18 *

 

* ani fati (compiudi) al momento dela scadensa del concorso.

  1. Se pol mandar al concorso un masimo de tre video de masimo tre minuti! Ciolemo sia lavori de grupo che quei fati de un autor solo.
  1. I video va carigadi su Youtube e dopo biʃogna andar sul sito uficiale del Festival www.istroveneto.com e meter tuti i dati in tel modulo de adeʃion. Chi che no meti i dati in tel modulo online xe fora del concorso!
  1. El concorso xe verto de meʃogiorno (ore 12) del 19 genaio ala meʃanote (ore 24) del 31 marso 2017. I video e i moduli che ne riva oltra la data de scadensa no li vardaremo gnanca.
  1. I lavori sarà valutadi de una 'poʃita giuria nominada dal’Unione Italiana e come diʃi lori: cusì xe! Per ogni categoria podarà eser dadi un primo, un secondo e un terso premio. La giuria podarà anche decider de dar un masimo de due “mensioni”.
  1. I più bei lavori sarà premiadi quando che sarà la Serimonia de premiasion che sarà in tel meʃe de giugno 2017.
  1. Chi che se iscrivi al concorso xe dacordo con quel che scrivi in questo regolamento.
  1. Forsa gioventù, anca se no gavè la telecamera, ciolè in man i celulari e mandene i vostri filmini che ste un atimo per farli! Ve spetemo in tanti!

 

MODULO DE ADEʃION

NOVITA'